пʼятницю, 7 квітня 2023 р.

 7 квітня - ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ'Я

Щорічно 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я. У 2023-ому він збігається з 75-річчям Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ). Членство у ВООЗ мають 194 держави, які спільно працюють над зміцненням здоров’я своїх громадян.
Ідеться про реагування на кризи, профілактику й боротьбу із захворюваннями, просування здорового способу життя, забезпечення доступу до якісної медичної допомоги.

Участь у проєкті "ТАРІЛКА ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ"🍇🍌🍏🥭🍍🥝🥑🍅🌽

Ми з 11-класниками напередодні Всесвітнього дня здоров’я під час виховного заходу "Інвестуючи в здоров’я, ми інвестуємо у своє майбутнє» в рамках пропаганди цінності здоров’я говорили про основи раціонального харчування, мотивували одне одного до здорового способу життя...




Немає коментарів:

Дописати коментар